3 secreti per custruisce una cucina ideale

Cunsiglii |10 di marzu di u 2022

A cucina hè unu di i cumpunenti più impurtanti di una casa.Cucinemu è gode di u nostru cibo quì.Possede una cucina delicatamente cuncepita è ragiunamente decorata puderia aumentà assai a nostra felicità.

Cumu custruisce una cucina accogliente, còmuda è ideale è chì duvemu attente?Eccu alcuni secreti.

Secret 1: Maximize u Spaziu
Selezziunate i tipi di dispusizione di a cucina basatu nantu à a custruzzione di a casa è l'area.Puderia aiutà à prughjettà a nostra cucina raghjone.Massimizà u spaziu limitatu in a cucina per organizà diverse spazii di travagliu per a cucina, u almacenamentu è a pulizia.Chì puderia fà u nostru prucessu operativu in a sala di pranzu più liscia.

ERGODESIGN-Kitchen-Supplies-1

Secret 2: Disegni umanizati
A praticità hè di grande impurtanza per a cucina.E disinni umanizati puderanu facilità a nostra vita in cucina.Per esempiu, stabilisce una altezza ottima per i contatori secondu l'altezza umana.L'altezza di u bancone hè di solitu circa 33 "- 36" (80-90 cm).Ci sentimu stanchi facilmente se i cuntatori sò troppu altu o troppu bassu.È aduprate piastrelle antiskid è a prova di terra per u pianu di a cucina.

ERGODESIGN-Bar-stools-C0201003-5

Secret 3: Storage efficace
U spaziu di cucina hè generalmente limitatu.Avemu da cucini è guardà diversi utensili di cucina quì.Puderia esse disordinatu s'ellu ùn prestamu micca attenzione in a nostra vita di ogni ghjornu.Tuttavia, pudemu fà a nostra cucina urganizata, pulita è ordinata per un almacenamentu efficace.

1. Store per Classificazione
L'articuli almacenati in a cucina ponu esse classificati in 3 tippi: utensili di cucina, alimentariu è altre forniture.Configurate e zone di almacenamento basatu annantu à quelli 3 tippi prima.Allora decide chì tippi di mobili chì avete bisognu per u almacenamentu, cum'è cassetti, armarii, scaffali, etc. Almacene tutti l'articuli di cucina per classificazione è mette in u spaziu rispittivu determinatu.

ERGODESIGN-Knife-Block-503257-10

2. Fate piena usu di ogni Corner
A causa di u limitu spaziu di a cucina, avemu da fà un usu pienu di ogni spaziu è angulu.Per esempiu, i pezzi di basura è i purificatori puderanu esse guardati sottu à u lavamanu;usendu carretti trà i cabinetti è cetara.

Per aiutà à maximizà ogni spaziu limitatu in a vostra cucina, ERGODESIGN prupone diverse utensili di cucina, cum'èScatole di pane cù grande capacità, Rack di BakerèBloccu di coltelli di bambù magneticu.Qualchese dumande, benvenutu à cuntattateci.


Tempu di Postu: Mar-10-2022