6 modi di migliurà a casa

Cunsiglii |17 di ferraghju 2022

A casa hè più cà un refuggiu da u ventu è a pioggia.Hè un locu induve e nostre famiglie campanu inseme è sparte a felicità, i dulori è l'intimità.Tuttavia, a vita di ogni ghjornu occupata puderia fà ignurà di sparte a vita cù e nostre famiglie.Eccu 6 modi di migliurà a casa per rinfurzà a nostra intimità è a felicità in famiglia.

1. Mantene a nostra casa pulita è organizata

Mantene a nostra casa pulita è organizata puderia rilassate quandu simu in casa.À u cuntrariu, e case caòtiche è disordinate arruvinanu u nostru bonu umore o ancu peghju.

ERGODESIGN-Bar-stools-502898-5

2. Light up Our Rooms

Una bona illuminazione di ghjornu puderia aiutà à custruisce una atmosfera eccellente in e nostre stanze.L'illuminazione mista puderia esse custruitu per a decorazione di a casa.Per a migliione di a casa di ogni ghjornu, lampi di muru, lampade da terra è candele sò grandi opzioni.

safdsg

3. Immersa in Musica

Puderemu mette un equipamentu stereo in casa per ghjucà musica.A musica puderia rende a nostra vita felice è accogliente.Ùn hè micca cunfortu quandu si alza o dorme cù bella musica ?

4. Fate u Nostru Lettu

Quandu avemu finitu u travagliu di ghjornu è pruvate d'andà à u lettu, se u nostru lettu hè caòticu, pudemu avè un cattivu umore.Avemu da fà u nostru lettu prima prima di andà in lettu.Tuttavia, pudemu dorme direttamente se u nostru lettu hè in ordine.Dunque, per piacè fate u lettu immediatamente quandu si svegliate in a mattina, chì hè un bonu abitudine.U lettu pulitu aiuterà ancu à inizià una bona ghjurnata.

safdsg

5. Ornà a nostra casa cù fragranza

Per fà a nostra casa una baia di refuggiu, ùn deve micca solu attente à u so layout, ma ancu u so gustu.A fragranza puderia ornate a nostra casa.L'illuminazione di alcune candele profumate di notte puderia allevà u nostru core è l'anima.Quandu in a primavera o l'estiu, pudemu decorate a nostra casa cù fiori freschi.A fragranza naturale puderia fà a nostra casa in casa.

6. Avanzate a Nostra Casa cù Stagioni

Quandu vene l'inguernu friddu, pudemu installà cortini grossi scuri.Ùn puderia micca solu fà e nostre stanze più calde, ma ancu fà chì ci sentimu protetti in l'invernu friddu.Immaginate questu: quandu avemu alzatu in a fredda matina di l'invernu, apre i cortini pesanti dolcemente è fighjendu fora di a finestra è gode di u paisaghju di neve.Ùn hè micca felice è accogliente?

Quandu vene a primavera, i cortini grossi scuri puderanu esse rimpiazzati cù cortini ligeri è flimsy.Aprite e nostre finestre per a luce calda è dolce chì entra è decorate e nostre stanze cù fiori freschi o fiori salvatichi.

Pruvate questi 6 modi di migliurà a casa in a nostra vita di ogni ghjornu è vive una vita felice ogni ghjornu.


Tempu di Postu: Feb-17-2022