Mantenimentu di decoru

Cunsiglii |31 di marzu di u 2022

Hè piacevule è felice per i pruprietarii di e case di traslassi in case novi dopu a decorazione finita.Pudemu principià a nostra nova vita in a nova casa cù novi decorazioni è mobili, chì puderanu rinfurzà u nostru sensu di felicità assai.Per mantene e nostre case in una nova cundizione per un bellu pezzu, hè di grande impurtanza chì duvemu amparà qualcosa nantu à l'usu è u mantenimentu dopu a decorazione.U mantenimentu di a decorazione hè essenziale.

1. Chì ghjè u mantenimentu di a decorazione ?

U mantenimentu di a decorazione hè u mantenimentu essenziale è u mantenimentu di a decorazione di a casa per un usu à longu andà quandu ci movemu in e case dopu a decorazione, cumpresa a decorazione dolce è a decorazione dura, per mantene a nova è bona cundizione di decorazione.

Maintenance

2. Perchè avemu bisognu di mantenimentu di decorazione ?

U mantenimentu di a decorazione di a casa hè unu di i mezi necessarii per allargà a vita di serviziu di e nostre case è mobili.In più di allungà a vita di travagliu di a decorazione, u mantenimentu di a decorazione hè ancu ghjucatu un rolu impurtante in altri modi:

1) Fate chì a nostra casa è u mobili parenu novi ancu dopu à un bellu pezzu.
2) Mantene a nostra casa pulita è accogliente.Cusì pudemu avè un bon umore ogni ghjornu campendu in una casa cusì piacevule.

Maintenance2

3. Fate è ùn fate micca per u mantenimentu di a decorazione di ogni ghjornu

1) Spegnete a valvula di l'acqua principale s'ellu ùn vi move micca in case novi direttamente dopu a decorazione, o quandu nimu hè in casa per un bellu pezzu.

2) Ùn pulite micca i rubinetti cù liquidu acidu o alkaline.

3) Per piacè verificate se l'apparecchi elettrici sò umidi è se u plug è i fili elettrici sò cumpleti è sicuri prima di aduprà per a prima volta.Leghjite l'istruzzioni prima di utilizà novi apparecchi domestici.

Maintenance3

4) Per piacè ùn strofinate micca i vostri scarpi nantu à u pavimentu di legnu solidu quandu caminate nantu à questu, chì puderia fà chì a superficia di u revestimentu diventa più fina è accurtà a vita di travagliu di u pavimentu di legnu.È per piacè evità a luce diretta di u sole nantu à u pianu.

5) Per piacè fate attenzione à a prutezzione di a superficia di rivestimentu di i mobili chì sò spessu usati.

6) Ùn trascinate micca i mobili quandu li move.Per piacè alzali.

Sopra sò qualchi cunsiglii di mantenimentu di decorazione per a vostra riferenza, chì hè essenziale in a nostra vita di ogni ghjornu.E nostre case è i nostri mobili puderanu esse guardati in boni cundizioni per un bellu pezzu s'ellu si mantene bè.


Tempu di post: 31-mar-2022