Home Bar Counters

Cunsiglii |24 di ferraghju di u 2022

Immaginate questu: quandu tornemu à u travagliu dopu una ghjurnata stancante, pudemu pusà intornu à u bancone di u bar in casa, beie è chatte cù a nostra famiglia o l'amichi.Ùn hè micca rilassante?I banchi di bar ponu esse cunsideratu cum'è a nostra zona di cunfortu in casa ancu s'è no bevemu solu.Hè per quessa chì più è più persone installanu tali banconi in casa recentemente.

Eccu alcuni cunsiglii nantu à i banchi di bar in casa è avvisi chì duvemu attente prima di a stallazione.

1. Tipi di Home Bar Counters
Eccu i principali tippi di bancone di casa:

1) Bar Counter Island
I banchetti di l'isula facenu direttamente a nostra cucina, chì puderia ancu esse aduprata cum'è bancone di cucina.Stu tipu di bancone di bar hè generalmente più altu è puderia cuntene circa 3 à 4 persone.Hè u tipu più classicu.

15-3

2) C-shaped Bar Counter
U bancu di bar in forma di C hè circundatu da u bancone di u bar è di a cucina di cucina in 3 lati, chì a so forma s'assumiglia à a lettera C. Stu bar counter hè presentatu cù a so cunvenzione.Pudete preparà per a cena, coce è serve i piatti à l'internu di u bancone di bar in forma di C è di a cucina senza camminà in e fora di a cucina spessu.

15-1

3) Simple Bar Counter
Per quelli chì anu un spaziu limitatu per a cucina, stu bancu simplice di bar hè definitivamente una bona opzione per elli.Hè's cunnessu un latu à u muru di a cucina, chì vinciu'Ùn pigliate micca troppu spaziu in a vostra cucina.U disignu simplice aghjunghje ancu un pocu di aria muderna à a decorazione di a vostra cucina.

15-2

2. Avvisi di Stallà Home Bar Counters

Cù diversi disinni di bancone di bar in u mercatu avà, a ghjente puderia dumandassi cumu sceglie è installà i so propri bar counters.Eccu alcuni avvisi chì duvemu attente à a stallazione di u bar in casa.

1) Locu
In generale, u locu per i banchetti di a casa hè determinatu da i tipi di casa.Iddi'sò generalmente stallati contru i muri o cum'è partizione di a sala di pranzu è u salottu.I banchetti di bar in casa ponu esse aduprati cum'è bancone di cucina o cum'è zona di recreazione per beie o chatte cù a famiglia è l'amichi.

2) Dimensioni di u bancone
L'altezza di u bar counter hè generalmente 45"(110 cm) altu è 15"- 25"(35-60 cm) di larghezza.Quandu avemu pensatu à custruisce una casa bar counter in casa, e dimensioni deve esse stabilitu basatu annantu à a nostra è a nostra famiglia's altezza.

3) Stili Bar Counter
It'Hè megliu di sceglie i banchi di bar cù stili listessi o simili chì si adattanu à u nostru decoru generale di casa.

4) Sgabelli da bar
I taburete di bar sò definitamente impurtanti per i banchetti di bar, chì hè una parte impurtante di i banchi di bar.Sgabelli da bar comodi è adattati cù disinni unichi renderanu i nostri banchi da bar perfetti.

Per i vostri banconi bar di casa, ERGODESIGN prupone l'artigianalitàed sgabelli da bar didisinni è culori diversificati.Puderete truvà sgabelli da bar adatti per i vostri banchi da bar di casa da ERGODESIGN regolabilisgabelli da bar.


Tempu di Postu: Feb-24-2022