Mantenimentu di ogni ghjornu I - Mobili di legnu

Cunsiglii |27 di ghjennaghju di u 2022

U mobili pò esse cunsideratu cum'è una di e cumpusizioni più impurtanti di casa è casa.Hè'Ùn hè micca solu un pruduttu di design per facilità a nostra vita di ogni ghjornu, ma pò ancu esse cunsideratu cum'è una forma d'arti decorativu.Per d 'altra banda, i mobili pò esse usurati è sbiaditi facilmente dopu avè stati utilizati per un bellu pezzu, è a situazione di usura pò esse peghju se si'ùn sò micca mantinuti bè dopu à elli'esse usatu.

Comu tutti sapemu, u mobili puderia esse fattu di diverse materie prime.I metudi di mantenimentu varienu da diverse materie prime.Questu articulu hè nantu à cumu mantene u mobili di lignu.

U mobili di legnu hè largamente utilizatu in e nostre case, cum'è tavule di legnu, sedie di legnu, armari, letti è cetara.Cumu mantene u mobili di lignu è mantene in boni cundizioni hè di grande impurtanza.

Wooden Furniture

1. Frequenti Dedusting

A superficia di u mobili di lignu deve esse dedusted spessu cun un tela di cuttuni suave.Spray un pocu di detergente nantu à u pannu di cuttuni morbidu prima di spolverà.Ùn sguassate micca i mobili di lignu's superficia cun un pannu seccu, chì pruvucarà abrasion à a superficia.

It'Hè megliu asciugà ogni angulu di u mobili di legnu cù un pannu di cuttuni morbidu umitu regularmente.E poi sguassate i secchi cun un pannu di cuttuni morbidu seccu.

2. Mantene Polishing è Waxing

Avemu da cuntinuà à pulisce è cera i mobili di lignu.Applicà un pocu di oliu di lucidatura nantu à a tela di pulitura è pulisce rapidamente i mobili di lignu.È mantene a dedusting frequente dopu a lucidatura.Perchè a polvera serà appiccicata à l'oliu di lucidatura, è diventerà difficiule per a pulizia.

A cera liquida hè megliu cà l'oliu di lucidatura à qualchì gradu, chì puderia formate una capa di prutezzione.Dust hà vintu't esse appiccicatu à a superficia di u mobili di lignu.Tuttavia, a cera liquida puderia'ùn dura quant'è a cera gialla.U mobili di legnu puderia mantene luminosu per un bellu pezzu se pulitu cù cera gialla.

Storage-Bench-503524-12

3. How to Handle the Scratches and Water Marks?

Puderia esse un mal di testa per parechje persone per trattà i scratch in u mobili di legnu.Tuttavia, crayon risolve stu prublema facilmente.Aduprate un crayon chì u culore hè simili à u mobili è dipinte i scratch.Per piacè assicuratevi chì i scratch sò cuparti da u crayon, dopu chì per piacè cera i graffii di novu.

Ci saranu marchi d'acqua se i gocce d'acqua nantu à u mobili di lignu ùn sò micca sguassati in u tempu.In generale, ci vole un pocu di tempu per i marchi d'acqua per sparisce.Sì i marchi di l'acqua ponu sempre esse vistu dopu à un mese, per piacè sguassate cù un pannu pulitu e molle appiicatu cù un pocu oliu d'insalata o mayonnaise.

A mantenimentu di u mobili di legnu puderia esse faciule se pudemu attente à questu in a nostra vita di ogni ghjornu.Mobili di legnu brillanti è ben cunsirvati puderanu fà a nostra casa in boni cundizioni è pudemu ancu mantene in un bonu umore ogni ghjornu.


Tempu di posta: 27-Jan-2022