Manutenzione di sedie d'uffiziu

Cunsiglii |10 di ferraghju di u 2022

Sedie d'uffiziu, chjamate ancu sedie di travagliu, ponu esse cunsiderate cum'è unu di i mobili d'uffiziu più cumuni in u nostru travagliu di ogni ghjornu.Per d 'altra banda, e sedie di l'uffiziu sò ancu più usate per travaglià da a casa dapoi l'esplosione di COVID-19.Tuttavia, a maiò parte di noi ùn prestanu micca assai attenzione à mantene e sedie di l'uffiziu.A pulizia è u mantenimentu sò realizati solu quandu e sedie di l'uffiziu sò brutte.

ERGODESIGN-Office-Chairs-5130002

Per allargà a vita di serviziu di e nostre sedie d'uffiziu, avemu bisognu di attentu à a pulizia è u mantenimentu durante l'usu di ogni ghjornu.Eccu alcuni avvisi per mantene e sedie d'uffiziu o sedie di travagliu in a nostra vita di ogni ghjornu.

1. Per piacè portate sedie di l'uffiziu ligeramente per evità scontri ogni volta chì li move.

2.Please flap the seat after seduta per un bellu pezzu per restaurà a forma originale.Puderia riduce u downwarp causatu da una seduta eccessiva, per quessa, allargà a vita di serviziu.

3.Please assicuratevi chì u vostru centru di gravità hè ghjustu à mezu à l'ascensore di l'aria di a sedia di l'uffiziu quandu site à pusà nantu à sedie di l'uffiziu.È per piacè verificate regularmente è assicuratevi chì l'ascensore aereo puderia ascende è falà in modu flessibile.

4.Ùn pusà nantu à l'accolta di a sedia di l'uffiziu.L'articuli pisanti ùn deve micca ancu esse postu nantu à u bracciu.

ERGODESIGN-Office-Chair-5130003-8

5.Please rispetta l'istruzzioni strettamente è mantene e sedie di l'uffiziu regularmente per allargà a vita di travagliu di e sedie di l'uffiziu.

6.Ùn mette sedie d'uffiziu sottu u sole per troppu longu.L'esposizione à a luce di u sole per troppu longu puderia invechjate alcune parti di plastica di sedie d'uffiziu, chì riduceranu a vita di travagliu di e sedie d'uffiziu.

7.Per sedie di l'uffiziu in pelle o sedie di l'uffiziu esecutivu, per piacè impediscenu di esse esposti à a luce diretta di u sole per un bellu pezzu.A pelle si rompe facilmente.

8.Per a pulizia di ogni ghjornu, un pannu molle hè abbastanza.Per piacè, pulisce e sedie di l'uffiziu cù un pannu pulitu per asciugà.


Tempu di Postu: Feb-10-2022