Chì sò i novi fonti di contaminazione di u mobili?

Cunsiglii |26 di maghju di u 2022

A contaminazione di i mobili hà sempre suscitatu preoccupazione considerableu.Cù a migliione di i nostri standard di qualità di vita, un numeru crescente di persone prestanu assai più attenzione à tali prublemi.Per diminuisce u detrimentu di a contaminazione di i mobili, avemu bisognu di sapè quale sò e fonti di contaminazione.

Chì ghjè a contaminazione di i mobili novi?

A contaminazione di u mobili si riferisce à l'odore speciale cuntenutu in i mobili appena acquistati, cum'è formaldehyde, ammonia, benzene, TVOC è altri composti organici volatili (VOC).Puderia fà a ghjente vertigine è malati, ecc. chì vivenu in tali ambienti per un bellu pezzu.

Furniture Pollution

Da induve sò quelli contaminazione di i mobili?

1. Formaldehyde
In generale, a concentrazione interna di liberazione di formaldeide hè pertinente à a qualità di u mobili, a so cundizione è a frequenza di ventilazione.L'elementu principale hè a cundizione di u mobili.A quantità di emissioni di formaldehyde di i mobili novi hè di circa 5 volte più altu di i mobili antichi.

ERGODESIGN-Bar-stools-502896

2. Ammonia
A fonte di ammonia cuntene 2 tipi.Unu hè l'anti-freezer, l'agente di espansione di l'alunite è l'agentu cumplessu di solidificazione rapida di u béton.L'altru tipu hè l'additivu è u brillantante fattu di l'idrossidu d'ammoniu, chì hè utilizatu per migliurà u tonu di culore di u mobili.

3. Benzene
A contaminazione di benzene hè uguale à a contaminazione di formaldeide.Benzene ùn esiste micca in i mobili, ma in i materiali di u mobili.A sustanza benzene volatilize facilmente.I mobili dipinti liberanu subitu benzene, chì pruvucarà a contaminazione ambientale interna.

Misure di prudenza

Cumu prevene a contaminazione di i mobili in casa?
Pudemu pusà i pianti verdi moderati cù una forte adsorptività in casa, cum'è l'aloe.Aduprate un assorbente solidu poroso (cum'è u carbone attivatu) per dispunì u contaminante gassoso.Inoltre, u purificatore d'aria è altri apparecchi elettrici puderanu esse usatu per purificà l'aria.Ciò chì hè più impurtante hè chì duvemu sceglie mobili per a casa è l'uffiziu fatti di materiali ecologichi.ERGODESIGN mobili di casa & uffiziu, cum'èsgabelli da bar,sedie d'uffiziu,scatuli di pani di bambù,blocchi di coltelli di bambùè cusì, sò fatti di materiali eco-friendly, chì puderanu aiutà à furnisce un ambiente sanu in casa.


Tempu di post: 26-May-2022