Informazioni basiche nantu à Hall Tree o Coat Rack

Cunsiglii|20 ottobre 2021

Un arbulu di hall, o portamante, hè un pezzu di mobili utilizatu largamente per appiccà mantelli, giacche, cappelli, parapluie, sacchetti, stivali è altri elementi in l'entrata.L'entrata, o a sala di fronte, hè l'intruduzioni à a casa induve avemu vistutu è spogliatu quandu andemu fora o tornanu in casa. Cusì, avè un bonu arbulu di sala o un rack hè assai impurtante soprattuttu in a casa vittoriana, chì era un tipu. simbulu di a ricchezza di a famiglia è a pusizione suciale.

Siccomu l'arbulu di u salone hè unu di i mobili impurtanti in a nostra casa, hè cruciale cunnosce alcune informazioni basiche nantu à questu per pudè sapè cumu selezziunà un appiccicatu adattatu.

Hall-tree-503887-111

 

1. Classificazione di l'arbureti di Hall

L'arbureti di a sala puderia esse classificatu in 4 categurie in termini di materie prime:

1) L'arburu di a sala di legnu: cum'è u nome suggerisce, hè fattu di legnu, cumpresu di betula, di gomma, di faghju è di pinu, etc.

2) Arbulu di a sala di metallu: fattu di metallu, cum'è l'acciaio inossidabile, a lega è ancu di ferru;

3) Arbulu di sala plastica;

4) Cany hall tree.

Wood-Hall-Tree

Arbulu di u Sala di Legnu

Metal-Hall-Tree

Arbulu di u Sala di Metallu

Plastic-Hall-Tree

Arbulu di sala di plastica

2. How to Select Coat Racks o Hall Trees?

Cù 4 tippi diffirenti di arburi di sala, cumu selezziunà l'arburu di l'ingressu chì avemu bisognu?Eccu 4 principii per selezziunà l'arburi di mantellu.

1) Applicabilità

In termini pratichi, l'arbureti di sala di legnu sò più applicativi cà l'arburi di sala di metallo.Iddi'hè più pesante è puderia furnisce un megliu sustegnu è equilibriu.

2) Esteticu

In generale, l'arbureti di u salone di legnu puderanu aghjunghje un pocu di aria rustica à a vostra decoru di casa, mentre chì l'arbureti di sala di metallo sò per u stilu mudernu.

3) Ecunumia

I prezzi di l'arbureti di sala di metallu è di legnu sò relativamente più alti, mentri l'arburi di sala di plastica è di cany seranu più ecunomichi.

4)Prutezzione Ambientale è Salute

L'arbureti di sala di metallu è di legnu di solitu ùn dannu micca a nostra salute.Tuttavia, duvemu attente à l'arburi di sala di plastica.Alcune fabbriche puderanu aduttà materie prime di bassa qualità per risparmià u costu, chì avarà una influenza enormosa nantu à a nostra salute se u portamantelu hè utilizatu à longu andà.

 

3. Hall Tree Cunsiglii di Colocation

Oghje, ci sò tanti arburi di sala cù diversi materiali è disinni, pudete avè difficultà à selezziunà l'arburi di sala adattati per a vostra casa.

Pudete selezziunà l'arburi di sala adattati in questi 3 rispetti:

1) Uniformità in Stile

L'arbureti di a sala sò generalmente posti in u salone di fronte, à volte in a camera.Per quessa, u stilu di l'arbulu di a sala deve esse uniforme cù u stilu di a vostra entrata.

Hall-tree-503887-6

2) Uniformità in u culore

U culore di i mantellu deve esse cumminatu cù quellu di a vostra entrata o di a camera, ghjunghje à l'armunia integrale per u decoru di a vostra casa.

Hall-tree-504362-6

3) Uniformità in Size

A durata è a quantità di i vostri vestiti determinanu a dimensione di i vostri mantellu.Se tenete parechji cappotti longu, hè'Hè megliu di sceglie appendiabiti più longu è più grande.

Hall-tree-503887-5

ERGODESIGN furnisce l'arburi di hall 3-in-1 cù un almacenamentu di scarpi in diversi stili, culori è dimensioni.Fatti di legnu è di metallo, i nostri appendiabiti sò adattati per a decoru di casa mudernu è rusticu.Per più dettagli, visitate a nostra pagina di produttu:ERGODESIGN Hall Trees.

Hall-tree-503047-5

503047 / Vintage Brown

Hall-tree-502236-9

502236 / Marrone Scuru

Hall-tree-504362-4

504362 / Biancu

Hall-tree-504656-3

504656 / Marrone Rusticu

Hall-tree-503887-1

503887 / Marrone Rusticu


Tempu di pubblicazione: 20-10-2021