Comu sceglie una tavola di caffè?

Cunsiglii |16 di maghju di u 2023

Avà u standard di vita di e persone hè statu assai migliuratu.Sceglieremu tavulini durante u prucessu di decorazione.Tastà u caffè hè un tipu di piacè di vita cunfortu.Parechji cunsumatori piace à pusà in u caffè, o cumprà una tavola per andà in casa.Dopu à u travagliu, ponu pusà nantu à a tavola di caffè è piglià una tazza di caffè fragrante, sente a musica in silenziu, è gode di a vita tranquilla.Cumu sceglie una tavola di caffè in u prucessu di decorazione di a casa?Introduzione à e precauzioni per a piazza di tavule di caffè.

Comu sceglie una tavola di caffè:

1. Prima di cumprà, duvete misurà currettamente a dimensione di u salottu è u mobili circundante per assicurà a dimensione di a tavola di caffè chì avete bisognu.Se tenete un salottu più grande, allora avete bisognu di una grande tavola di caffè.Inoltre, un bancu pò esse situatu à una estremità di a tavola di caffè è dui picculi sgabelli à l'altru estremità per riempie i spazii.

2. Per e famìglie cù i zitelli o chì spessu intrattenenu l'ospiti, una tavola di caffè cù un bordu hè a megliu scelta per prevene l'alimentariu, i snacks, u vinu rossu, u caffè, ecc.L'altezza di a tavola di caffè deve ancu esse coherente cù l'altezza di i cuscini di u sofa circundante.L'altezza di a tavola di caffè ùn deve esse più altu ch'è l'altitudine di i cuscini di u sediu, altri ùn serà micca sconveniente per mantene è pusà tazzi.Di solitu l'altezza di a tavola di caffè hè 60 cm.

Coffee-Table-5190001-10

Cunsiglii per pusà tavule di caffè:

L'altezza di a tavola di caffè deve esse coherente cù l'altezza di i divani è i sedi circundante, in generale circa 60 cm.Sceglite un tali tavulinu ERGODESIGN cun un desktop liftable in u salottu per aumentà u spaziu di almacenamentu, è i sacchetti di tela nantu à u latu ponu ancu esse almacenati per migliurà l'utilizazione di u spaziu.Chì stu salottu culurita aghjunghje un temperamentu calmu.

Coffee-Table-5190001-9

2. Per un salottu cù sedi in tuttu u circondu, una tavola di caffè tonda hè a megliu scelta, indipendentemente da a priorità, per assicurà chì pò esse toccu in ogni direzzione.

3. L'altitudine è a larghezza di a tavola di caffè ùn sò micca necessariamente i vostri bisogni reali.In più di a praticità di basa, deve ancu risponde à e esigenze estetiche di u spaziu.In a stampa, in u salottu biancu, una tavola di caffè nera bassa hè posta in u mità per creà un sensu di dislocazione in a linea di vista, è à u stessu tempu, ùn bluccà micca u cabinet TV in fronte, chì hè in linea cù u principiu proporzionale di a decorazione di a casa.


Tempu di Post: 16-May-2023