Cumu fà una piccula casa grande?

Cunsiglii |13 di ghjennaghju di u 2022

In cunfrontu cù e case di grande dimensione, i più chjuchi sò più caldi è più cunfortu cun cunfortu.Tuttavia, per via di e limitazioni di u tipu di casa, a disposizione di e case più chjuche è a collocazione generale pò parenu affollata è triste.Cumu evità una tale situazione?A risposta hè di selezziunà mobili curretti è adattati.Farà a nostra casa spaziosa è urganizata ancu per e case chjuche cù 100 sqft.

Eccu ciò chì duvemu attente à quandu selezziunà mobili per case cù scala chjuca.

Home Decoration

1. Simple & Compact Furniture

E case chjuche sò strette è affollate in quantu à u tipu di casa.Dunque, quandu selezziunà mobili per e case chjuche, hè megliu di sceglie dilicati è squisiti.

Chì tipu di mobili hè delicatu?A simplicità hè una di e caratteristiche più impurtanti.Pudemu selezziunà mobili simplici è compacti nantu à a basa di i so culori, disinni è materiali.

1) Culori

I culori di u layout generale ùn deve esse micca troppu cumplicatu è diversificatu.U culore puro serà abbastanza è perfettu per creà una casa calda è armoniosa, facendu a nostra casa simplice è spaziosa.Cusì, u tonu di culore maiò di u mobili deve esse armunisatu cù a casa.U mobili biancu, grisgiu è neru hè generalmente adattatu per a decorazione di casa moderna è simplice.Se preferite un decoru di casa cálido è dolce, u mobili naturali di legnu è beige hè una bona opzione. 

ERGODESIGN-Bar-stools-C0201003-5

2) Disegni è Struttura

In l'aspettu di i disinni è a struttura, i mobili di casa chjuca deve esse simplice è compactu.L'ornamenti cumplicati farà u nostru apparentemente affollati, chì ùn sò micca necessarii.Mobili simplici è compacti senza ornamenti extra metteranu in risaltu a simplicità di a nostra decoru di casa.È ùn pigliarà micca troppu spaziu, cusì rende a nostra casa spaziosa.

3) Materiali

I materiali di u mobili deve esse cunsideratu se vulemu fà a nostra casa spaziosa.In generale, i mobili fatti di materiali naturali accentuaranu a simplicità di a nostra casa. 

2. Portmanteau Furniture

Per e case chjuche, u almacenamentu puderia esse cunsideratu cum'è unu di i più impurtanti.Se ùn hè micca guardatu bè, tutta a casa parerà assai più stretta è affollata per via di a limitazione di u spaziu.Per risolve u prublema di u almacenamentu, duvemu selezziunà mobili portmanteau cù una grande capacità di almacenamento.Dunque, un mobili simplice cù multifunzione hè una grande scelta.

ERGODESIGN-Home-Living

Per esempiu, ERGODESIGN entryway 3-in-1arbre di hallPuderia esse aduprata cum'è appendiabiti, scarpiera è bancu per a vostra entrata.Un mobili unicu è simplice puderia esse usatu cum'è 3 pezzi di mobili, chì hè portmanteau, risparmiu di soldi è risparmiu di spaziu.

ERGODESIGN prupone ancu altri mobili portmanteau per e vostre case, cum'èscatuli di pani,scaffali di panetteria,tavule finale , scrivanie di l'uffiziu in casa,banchettietc. Puderete truvà u mobili simplice è compactu adattatu per u decoru di a vostra casa.


Tempu di Postu: 13-Jan-2022