Cume selezziunà i blocchi di coltelli per a cucina?

Cunsiglii |20 di ghjennaghju di u 2022

I culteddi puderanu esse cunsideratu unu di l'utensili di cucina più essenziali, senza quale ùn pudemu micca trattà cù l'ingredienti per i nostri alimentariu.Diversi ingredienti alimentari chjamanu diversi coltelli.Per esempiu, i culteddi per a carne è per u fruttu pò esse diffirenti.Cusì pudemu avè parechji cuteddi diffirenti in a nostra cucina.Per mantene a nostra cucina urganizata, quelli culteddi deve esse guardatu bè.Per d 'altra banda, puderia esse periculosu se i culteddi ùn sò micca guardati in u locu.

I blocchi di coltelli, unu di l'utensili di cucina cumuni, sò usati per almacenà i culteddi in cucina.Cù tanti blocchi di coltelli in u mercatu avà, puderia esse difficiule per noi di selezziunà i supporti di coltelli adatti per a nostra cucina.Eccu alcuni cunsiglii per a vostra riferenza.

ERGODESIGN-Knife-Block-502218-102

1. Materiali di Knife Block

Ci hè parechje materie prime per i blocchi di cuteddu di cucina, cum'è blocchi di cuteddu di plastica, blocchi di cuteddu d'acciaio inossidabile è ancu blocchi di cuteddu di lignu.

1) Blocchi di coltelli in acciaio inox

Cum'è u nome suggerisce, u focu di stu tipu di rack di cuteddu hè di solitu fattu di acciaio inox.Avà sò largamente usati in cucina.L'acciaio inossidabile caratteristiche cù u so bonu anti-corrosione.U rack di coltelli ùn si corrode micca facilmente ancu s'ellu ùn hè micca pulita cù a rugiada.

2) Blocchi di cuteddu di lignu

I blocchi di coltelli di legnu sò diventati populari oghje.Fatti di materie prime naturali, i rack di coltelli di lignu sò più eco-friendly.Hè una opzione perfetta per quelli chì cercanu un stile di vita sanu è ecologicu.

3Blocchi di coltelli di plastica

I blocchi di coltelli di plastica sò cumuni in a nostra vita di ogni ghjornu.Sò più ligeri cù una bona anti-corrosione.

Ùn importa micca i blocchi di coltelli d'acciaio inossidabile, i blocchi di coltelli in legnu o i blocchi di coltelli di plastica, duvemu cunsiderà l'anti-corrosione è l'impermeabilità di questi materiali quandu selezziunate i blocchi di coltelli per a nostra cucina.Perchè i culteddi sò in cuntattu strettu cù l'alimentu diffirenti ogni ghjornu, cum'è l'acqua è l'oliu da l'alimentariu.Se i portacoltelli anu un cattivu anti-corrosione è impermeabilità, riducerà a vita di serviziu di i nostri culteddi.

ERGODESIGN-Knife-Block-504528-9

2. Superficie di Knife Block

Quandu selezziunate i blocchi di cuteddu, duvemu attente à a so superficia per vede s'ellu sò lisci.

3. Disegnu di Knife Block

I blocchi di coltelli originali è squisiti aghjunghjenu un pocu di aria sfarente à u decoru di a vostra casa.

Comu tutti sapemu, ci sò tanti blocchi di cuteddu cù diversi disinni nantu à u mercatu avà.Pudemu selezziunà i rack di coltelli adattati basatu nantu à a nostra dumanda pratica.Per esempiu, se a vostra cucina hà una grande capacità di almacenamento per diverse utensili di cucina, pudete sceglie un bloccu di cuteddu simplice.In ogni casu, se a vostra cucina hè chjuca è stretta, hè megliu aduprà un bloccu di cuteddu di portmanteau per mantene a vostra cucina di cucina pulita è pulita.

ERGODESIGN-Knife-Block-503257-10

ERGODESIGNblocchi di coltelli magnetichisò fatti di bambù 100% naturali, chì hè ecologicu.3 dimensioni sò dispunibuli: picculu, mediu è grande.Pudete sceglie a dimensione adatta per a vostra cucina.Benvenuti à cuntattateci per più dettagli.


Tempu di post: 20-Jan-2022